Netradicinė pamoka, skirta valstybės atkūrimo šimtmečiui paminėti

Vasario 13 d. II a klasės mokiniai ir 10 mokinių iš III klasės apsilankė Valstybės pažinimo centre. Išvykos organizatorės – pilietinio ugdymo ir istorijos mokytoja Dalia Statkienė ir prancūzų kalbos mokytoja Inga Andrijauskienė. Renginio tikslai: paminėti atkurtos modernios Lietuvos pirmąjį šimtmetį, padėti moksleiviams rasti atsakymus apie demokratinės valstybės veikimo principus, pilietiškumo prasmę. 

Lydimi gidės, mokiniai susipažino su ekspozicijoje perteikiamais demokratinės valstybės veikimo principais, ieškojo atsakymų į aktualius klausimus, ką reiškia būti pilietišku ir kaip kiekvienas mūsų gali aktyviai įsitraukti į valstybės kūrimą. Naudodamiesi planšetiniais kompiuteriais jie galėjo savarankiškai gilintis į dominančias temas. Kiekviena muziejaus ekspozicijos dalis įkvepia, kviečia mąstyti ir veikti.

Per vasario mėnesio integruotas pilietinio ugdymo, istorijos ir prancūzų kalbos pamokas mokiniai atliks užduotis, praturtins prancūzų kalbos žodyną pilietiškumo sąvokomis.

Mokinių įspūdžiai:

Man labai patiko ekskursija į Valstybės pažinimo centrą. Sužinojau įdomių faktų apie Lietuvos piliečius, valdžią, teritoriją bei turėjau galimybę pamatyti statistiką, pvz.: emigracijos, verslininkų kiekį apskrityse ir pan. Ėmiau geriau suvokti, kas yra valstybė ir kaip viskas joje veikia. Informaciją įsiminti padėjo moderni, interaktyvi ekspozicija bei profesionali gidė. Gavau planšetę, kuria nuskenavus kodą, mačiau papildomus vaizdus ir faktus. Ši ekskursija buvo turininga, smagi ir informatyvi!   (Viktorija Urbanovič, III b )

Vasario 13 dieną dalyvavau edukacinėje išvykoje Valstybės pažinimo centre. Ši ekskursija leido susipažinti su būtinomis valstybės egzistavimo sąlygomis: valstybės teritorija, jos biudžetas, gyventojai, pripažinimas, valdžia ir įstatymai. Šis centras eksponuoja ir Lietuvos valstybės apdovanojimus, pateikia gyventojų, šeimų, verslumo statistikas. Šios visos informacijos pateikimas ir pristatymas buvo interaktyvus bei informatyvus. Valstybės pažinimo centro profesionalūs darbuotojai ne tik suteikė naudingos informacijos pliūpsnį mūsų mokyklos moksleiviams, bet ir leido intelektualiai bei naudingai praleisti laiką. (Greta Petrošiūtė, III e)

Ši išvyka buvo labai naudinga. Turiningiau praleidom laiką negu sėdėdami mokyklos suole. Ši paroda puikiai iliustruoja Lietuvą. Turėjau progą pamatyti Lietuvos valstybei padovanotas dovanas iš įvairių šalių, pasidaryti savo herbą, „paskirstyti“ valstybės biudžetą, pasimatuoti valstybinius ordinus ir pan. Panašias netradicines pamokas-išvykas reikėtų integruoti su įvairiais dalykais, kurių mokomės mokykloje. Tai puikus ir informatyvus laiko praleidimas. (Rokas Sinkevičius, II a)

Ekspozicija buvo labai graži ir įdomi, ypač patiko, kad galėjome naudotis planšetėmis. Skenuodami sienose ar grindyse užšifruotus kodus, sužinojome labai daug įdomios informacijos apie mūsų valstybę. Man nepatiko, kad turėjome visur vaikščioti paskui gidę, labiau būtų patikę vaikščioti atskirai. Būtinai sugrįšiu dar kartą į šią vietą. (Ignas Sadauskas, II a)

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *